آیا شیفت دادن در بازاریابی شبکه ای کار درستی است؟
شیفت دادن در بازاریابی شبکه ای از دو حالت خارج نیست، یا میخواهد جایگاه خودتان را تغییر دهید و یا میخواهید فرد دیگری را متقاعد به تغییر جایگاه کنید. در ادامه این دو موضوع را در حالت کلی بررسی خواهیم کرد.
چرا در بازاریابی شبکه ای شیفت می دهیم
در حالت کلی اگر شخصی در یک جایگاه رشد خوبی نداشته باشد فکر میکند که با تغییر دادن شرایط بیرونی یعنی تغییر شرکت یا تغییر دادن آپلاین رشد خواهد کرد، اما این طرز فکر اصلا درست نیست و پیشرفت شما فقط حاصل تغییرات و رشد درونی شما، شامل میزان اطلاعات و مهارت ها نگرش ها و عادت های رفتاری شماست.
اگر آپلاین شما پورسانت خیلی زیادی نمیگیرد اصلا مهم نیست، اما اگر آپلاین شما فقط هزار تومان بیشتر از خودتان پورسانت میگیرد، شما هم تلاش کنید که در ماه آینده به همان میزان درآمدی بیشتری داشته باشید.
هیچ آپلاین و یا شرکتی مسئول زندگی و موفقیت شما نیست و خودتان باید روی اطلاعات نگرش ها، اطلاعات، مهارت ها و عادت های خودتان کار کنید زیرا هر کس فقط مسئول زندگی و موفقیت خودش است.
یک آپلاین بد چه مشکلاتی دارد و باید چه کاری انجام دهیم؟
اگر آپلاینی دارید که به جای انگیزه دادن، مدام شما را تحقیر میکند، در جلسات به شما اجازه صحبت کردن نمیدهد، کمکی به رشد فردی و اطلاعاتی شما نمیکند، در روزهای پایانی هر ماه فقط برای فروش شخصی با شما تماس میگیرد و از نفوذ اطلاعات جدید به ذهن شما و سازمان پیشگیری میکند و شما را از مطالعه منع میکند، وجود او هیچ کمکی به رشد و پیشرفت شما نخواهد کرد و خودتان باید به فکر پیشرفت خودتان باشید
اصلا لازم نیست که جایگاهتان را تغییر دهید فقط کافیست که بدون توجه به محدودیت های ایجاد شده توسط آپلاین، کنترل خودتان و سازمانتان رو به دست بگیرید و خودتان برای رشد فردی و پیشرفت شغلی خودتان برنامه ریزی کنی (رشد فردی به معنی رشد نگرش ها، اطلاعات، مهارت ها، عادت های رفتاری)
در چه صورت باید شیفت بدهیم؟
تنها در صورتی که از کیفیت محصولات شرکت رضایت ندارید و یا خودتان احساس میکنید که محصولات شرکت بیش از حد گران قیمت هستند، و یا شرکت هیچ وقت محصولات را در سایت موجود ندارد و یا پس از ثبت هر سفارش، محصولات خیلی دیر به دست شما میرسد، شیف دادن به یک شرکت دیگر کار درستی ست، البته پس از جابجایی همچنان باید روی رشد فردی خودتان کار کنید و کسی مسئول موفقیت شما نیست.
تلاش برای شیفت دادن دیگران هیچ گاه کار درستی نیست زیرا با این کار شما به آن فرد ثابت میکنید که خودش مسئول موفقیت خودش نیست و دیگران باید آن فرد رو موفق کنند.
لذا زمانی که وارد سازمان شما شود، منتظر خواهد ماند تا شما برای موفقیتش کاری کنید و همیشه از شما طلب موفقیت خواهد داشت و کل زمان شما را در ازای احتمال صفر درصدی موفقیتش از شما خواهد گرفت و از طرف دیگر نیز پس از مدتی قوانین کارما باعث خواهند شد که شخص دیگری اعضای سازمان شما را شیفت دهد.
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
پذیرش چیست و چگونه پذیرش سازمان را بالا ببریم؟
3.58k بازدید
-
چگونه در بازاریابی شبکه ای به سازمان انگیزه بدهیم تا تصاعد پنج برابری داشته باشیم
3.67k بازدید
-
سه مرحله اصلی در فالو بعد از معرفی کار
4.5k بازدید
-
دسترسی به پراسپکت نامحدود از طریق بازار گرم
2.67k بازدید
-
فالوی اتوماتیک در بازایابی شبکه ای (تام شرایتر)
2.45k بازدید
-
قانون طلایی موفقیت در بازاریابی شبکه ای
2.6k بازدید