جستجو برای:
  • خانه
  • وبلاگ
  • محصولات آموزشی
  • آموزش های خارجی
  • دوره های آموزشی
  • حل آبجکشن ها
  • پرسش های شما
آموزش بازاریابی شبکه ای
  • خانه
  • وبلاگ
  • محصولات آموزشی
  • آموزش های خارجی
  • دوره های آموزشی
  • حل آبجکشن ها
  • پرسش های شما
0

ورود و ثبت نام

بلاگ

اولین قانون فروش: تشخیص مشتریان واقعی

اولین قانون موفقیت در فروش «تخصیص زمان بیشتر به مشتریان احتمالی بهتر» است.
ممکن است مشتریان احتمالی زیادی برای محصولات و خدمات شما وجود داشته باشند، اما همه آن‌ها مشتریان احتمالی مناسب شما نیستند. اغلب مشتریان احتمالی برای شرکت شما و محصولات و خدمات شما مناسب نیستند.

خریداران اصلی محصولات و خدمات شما چه کسانی هستند؟
در بسیاری از کسب‌ و‌کارها ، 20 درصد مشتریان ، 80 درصد محصولات و خدمات را می‌خرند. کار مهم شما پیدا کردن آن 20 درصد از مشتریان است.
اولین کار شما تشخیص مشتریان واقعی از افراد مردد است. وقت کافی اختصاص داده و سوالاتی بپرسید. انرژی و منابع فروش شما محدود هستند. نمی‌توانید آن‌ها را برای افرادی هدر دهید که نمی‌توانند یا نمی‌خواهند از شما خرید کنند.

زمان‌بندی: مشتری احتمالی نیازی واقعی دارد که توسط محصولات و خدمات شما برآورده می‌شود و هم‌ اکنون این نیاز وجود دارد.
مشکل: مشتری احتمالی مشکلی شفاف و مشخص دارد که محصول و خدمت شما آن‌ را حل می‌کند.
ارزش: مشتری احتمالی هدف مشخصی دارد که با کمک محصولات و خدمات شما با هزینه‌ ای بسیار کمتر از ارزش خود هدف، می‌تواند به آن دست یابد.
درد: مشتری ناراحتی هایی دارد که برطرف کردن آن‌ها از عهده محصولات و خدمات شما ساخته است.

نتیجه کلی
مشتری احتمالی نیازی دارد و یا می‌خواهد به نتایج مشخصی دست یابد و محصولات و خدمات شما باعث می‌شود که سریع‌ تر، بهتر و ارزان‌ تر به آن نتیجه دست یابد و بدون استفاده از این محصولات و خدمات چنین امکانی برایش میسر نمی‌ شود.
شفافیت مهم‌ ترین عامل در هر شرایطی است یعنی هم شما و هم مشتری احتمالی باید به وضوح بدانید که چه نیاز، مشکل، هدف ، نتیجه یا دردی وجود دارد و چرا محصول یا خدمت شما روشی مقرون‌ به صرفه برای مواجهه با آن‌هاست.

اشتراک گذاری:
برچسب ها: بازاریابیتکنیک فروشفروش
مطالب زیر را حتما بخوانید
  • پذیرش
    پذیرش چیست و چگونه پذیرش سازمان را بالا ببریم؟

    4.52k بازدید

  • شیفت در بازاریابی شبکه ای
    آیا شیفت دادن در بازاریابی شبکه ای کار درستی است؟

    2.11k بازدید

  • انگیزه دادن به سازمان در بازاریابی شبکه ای
    چگونه در بازاریابی شبکه ای به سازمان انگیزه بدهیم تا تصاعد پنج برابری داشته باشیم

    4.43k بازدید

  • سه مرحله اصلی در فالو بعد از معرفی کار

    5.28k بازدید

  • دعوت در بازاریابی شبکه ای
    دسترسی به پراسپکت نامحدود از طریق بازار گرم

    3.21k بازدید

  • فالو در بازاریابی شبکه ای
    فالوی اتوماتیک در بازایابی شبکه ای (تام شرایتر)

    3.06k بازدید

قدیمی تر روش های نگهداری از تیم در نتورک
جدیدتر با پراسپکتهایی که جواب تلفن را نمیدهند چه کنیم؟

2 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • bozorgmer گفت:
    2020/04/06 در 06:32

    باسلام.هر خریدی بمنظور رفع نیازی رقم میخورد.
    یک نتورکر لازم است نیاز سنجی انجام دهد.واون نیاز روخود شخص نیاز مند میداند.اینجا دوحالت پیش می آید.۱_جهت رفع نیاز خید کند۲_نیاز دارد فعلا قصد ونیت خرید ندارد.مورد اول که حله.خرید اتفاق افتاده.ولی در مورد دوم این شما هستید که اون فعلا قصد خرید نداشتننو ب احساس نیاز فوری تبدیل نمایید.ونظر مشتری رو تغییر دهید.که علم خودشو داره.وخیلی راحت میتونید ی مشتری وفا دار ساخت.که اون اطلاعات رو در این سایت میشه بدست آورد.ممنون از مدیریت محترم mlmcenter.

    برای پاسخ دادن وارد شوید
  • bozorgmer گفت:
    2020/04/06 در 06:33

    خرید

    برای پاسخ دادن وارد شوید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
دسته‌ها
  • حل آبجکشن در بازاریابی شبکه ای
  • رازهای موفقیت در بازاریابی شبکه ای
  • سوالات متداول بازاریابی شبکه ای
  • شبکه سازی در بازاریابی شبکه ای
  • مقالات آموزشی بازاریابی شبکه ای
  • ویدیوهای رایگان بازاریابی شبکه ای

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت