فروش و پرزنت در بازاریابی شبکه ای خیلی سخته چیکار کنیم که آسون تر بشه
قبل از بررسی این که چرا فروش و پرزنت در بازاریابی شبکه ای سخته بیاید ببینیم اصلا مفهوم کار سخت چیه؟ کار سخت برای من یعنی کاری که روش صحیح انجام دادنش رو نمیدونم و دارم سعی میکنم که با روشی نادرست انجامش بدم. حالا دو تا مثال میزنم که قشنگ متوجه بشید
مثال اول:
من کارهای مختلف زیادی انجام دادم و یکی از اون کارها کشاورزی بود، یه مدت سر زمین بیل میزدم و این کار برام خیلی خیلی خسته کننده بود و بعد از پنج دقیقه از شدت خستگی می افتادم، متاسفانه من فکر میکردم بیل زدن صحیح دقیقا همون کاریه که من انجام میدم و دنبال یادگیری نبودم، اما پس از مدتی متوجه شدم که اگر دست چپم رو موقع بیل زدن در راستای زانوی پام بگیرم هیچ وقت دستم درد نمیگیره و خسته نمیشم. تجربه جالبی بود و از زمانی که متوجه این موضوع شدم از بیل زدن لذت میبردم و هنوز هم بعد از چندین سال هر جا که یه بیل میبینم خوشحال میشم آخه الان روش صحیحش رو یاد گرفتم.
مثال دوم:
یه بار میخواستم یه قطعه از ماشین رو خودم تعویض کنم و دو روز کامل باهاش درگیر بودم و این کار به نظرم خیلی خیلی سخت بود اما دفعه بعد رفتم پیش تعمیرکار و همون قطعه رو در عرض ده دقیقه تعویض کرد. چرا؟ چون من روش صحیح تعویضش رو نمیدونستم اما تعمیرکار روش صحیح تعویض اون قطعه رو میدونست.
اگر انجام دادن کاری براتون سخته، چند لحظه از انجام دادن اون کار دست بکشید و دنبال روش صحیح انجام دادنش بگردید. هر کار سخت و عذاب آوری که روش صحیح انجام دادنش رو یاد بگیریم، تبدیل میشه به یک کار لذت بخش
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
چگونه در بازاریابی شبکه ای نگرش های جدید به سازمان وارد کنیم
1.06k بازدید
-
چگونه در بازاریابی شبکه ای افراد سازمان را برای شرکت در جلسات متقاعد کنیم
938 بازدید
-
چکار کنیم تا در بازاریابی شبکه ای سازمان هم مثل خودمان متعهد و پاکار باشد
863 بازدید
-
چرا افراد سازمانم در بازاریابی شبکه ای در جذب افراد مشکل دارند
818 بازدید
-
چرا برخی افراد در بازاریابی شبکه ای پس از پرزنت جواب تلفن و پیام را نمیدهند
1.07k بازدید
-
چگونه در اینستاگرام اعتماد افراد را نسبت به بازاریابی شبکه ای جلب کنیم
941 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.