چرا افراد سازمانم بازاریابی شبکه ای رو رها میکنن
آمار میگه تقریبا نود درصد از افراد در بازاریابی شبکه ای قبل از رسیدن به درآمد کار رو رها میکنن و تقریبا تمام نتورکرها بعد از ورودی گرفتن بزرگترین سوالشون اینه که چرا افراد سازمانم بازاریابی شبکه ای رو رها میکنن
مسئله از کجاست؟
مسئله اصلی اینه که افراد باید متوجه بشن که به میزان مهارت ها و اطلاعاتشون در بازاریابی شبکه ای درآمد کسب میکنن و افزایش اطلاعات و مهارت ها به زمان احتیاج داره اما هیچ کس این نکته مهم رو بهشون نمیگه.
این طرز فکر افراد سازمان از آپلاین سرچشمه میگیره و زمانی که افراد سازمان میبینن که آپلاینشون بدون این که ذره ای دنبال کسب اطلاعات جدید باشه، فقط و فقط دنبال ورودی گرفتنه، پس این طرز فکر در افراد سازمان تکثیر میشه.
حالا یک لحظه تصور کنید که اگر هیچ کس در سازمان شما کار رو رها نمیکرد درآمدتون با الان چه تفاوتی داشت؟ یکی از ساده ترین روش ها برای این که افراد در سازمان شما کار رو رها نکنن، ایجاد اعتماد در وردی جدید و زمان خریدنه، یعنی کاری کنیم که ورودی های جدید که هنوز کار رو جدی نگرفتن و یا کسانی که کار رو جدی گرفتن اما هنوز به مهارت ها و اطلاعات کافی برای افزایش درآمد نرسیدن، به ما اعتماد کنن و کار رو ادامه بدن تا به درآمد اولیه برسن و بعد کار رو جدی بگیرن و برای همیشه در سازمان کار کنن.
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
چگونه در بازاریابی شبکه ای نگرش های جدید به سازمان وارد کنیم
733 بازدید
-
چگونه در بازاریابی شبکه ای افراد سازمان را برای شرکت در جلسات متقاعد کنیم
619 بازدید
-
چکار کنیم تا در بازاریابی شبکه ای سازمان هم مثل خودمان متعهد و پاکار باشد
549 بازدید
-
چرا افراد سازمانم در بازاریابی شبکه ای در جذب افراد مشکل دارند
522 بازدید
-
چرا برخی افراد در بازاریابی شبکه ای پس از پرزنت جواب تلفن و پیام را نمیدهند
732 بازدید
-
چگونه در اینستاگرام اعتماد افراد را نسبت به بازاریابی شبکه ای جلب کنیم
646 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.