چرا افراد سازمانم در بازاریابی شبکه ای در جذب افراد مشکل دارند
شاید شما هم این سوال را از خودتان پرسیده باشید که چرا افراد سازمانم در بازاریابی شبکه ای در جذب افراد مشکل دارند.
قانونی بسیار ساده است که میگوید: اصولا زمانی که خیالتان از بابت چیزی کاملا راحت باشد از آن ضربه میخورید و زمانی که خیالتان از چیزی راحت نباشد، احتیاط میکنید و ضربه نمیخورید. برای مثال: اگر من بدانم که یک راننده حرفه ای نیستم، احتیاط میکنم و تصادف نمیکنم، اما اگر فکر کنم یک راننده کاملا حرفه ای هستم، زیاد احتیاط نمیکنم و در نتیجه تصادف میکنم.
تقریبا تمام مسائل سازمانتان از خود شما سرچشمه میگیرد پس اگر فکر میکنید که افراد سازمانتان در جذب افراد جدید مشکل دارند، باید خودتان سریعا ارتباط سازی و جذب افراد را یاد بگیرید و به سازمانتان نیز آموزش دهید. اما شاید بگویید که من در جذب افراد و شبکه سازی مشکلی ندارم و الان یک سازمان چند نفره دارم اما باید بدانید که فرمول شبکه سازی در بازاریابی شبکه ای به این صورت است.
اگر شما سه نفر سازمان داشته باشید و فقط منتظر شبکه سازی آنها باشید، آنها هیچ وقت شبکه سازی نمیکنند و پس از مدتی کار را رها میکنند.
اما اگر شما چهار نفر سازمان داشته باشید و چهار ورودی جدید بگیرید، اعضای قبلی سازمانتان هم هرکدام یک ورودی جدید میگیرند و سازمانتان 12 نفره خواهد شد و در مراحل بعدی با بزرگتر شدن سازمانتان میتوانید بیشتر روی شبکه سازی اعضای سازمانتان تمرکز کنید.
پس همیشه همان کارهایی را که از سازمانتان انتظار دارید را خودتان انجام دهید و اگر ضعفی را در سازمانتان مشاهده میکنید سریعا برای رفع آن ضعف روی خودتان کار کنید.
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
چگونه در بازاریابی شبکه ای نگرش های جدید به سازمان وارد کنیم
1.06k بازدید
-
چگونه در بازاریابی شبکه ای افراد سازمان را برای شرکت در جلسات متقاعد کنیم
937 بازدید
-
چکار کنیم تا در بازاریابی شبکه ای سازمان هم مثل خودمان متعهد و پاکار باشد
862 بازدید
-
چرا برخی افراد در بازاریابی شبکه ای پس از پرزنت جواب تلفن و پیام را نمیدهند
1.06k بازدید
-
چگونه در اینستاگرام اعتماد افراد را نسبت به بازاریابی شبکه ای جلب کنیم
940 بازدید
-
دارم از بازاریابی شبکه ای خسته میشم چیکار کنم؟
1.13k بازدید
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.