چرا برای دعوت افراد در بازاریابی شبکه ای از افراد لیستم رد میشم؟
شاید باور کردنش کمی سخت باشه اما این نکته در بازاریابی شبکه ای یک قانون اثبات شده ست: درصد زیادی از بزرگترین لیدرهای سازمان رو دقیقا همون افرادی تشکیل میدن که در نگاه اول فکر میکنید که اصلا به درد نتورک نمیخورن و درصد زیادی از افرادی که فکر میکنید برای نتورک عالی هستن، این کار رو رد میکنن. حالا انتخاب با شماست که زمان رو برای چه کسانی بزارید و کار رو به کدوم دسته معرفی کنید.
همه در نتورک پیش داوری میکنن. اما چرا؟
بعضی وقتا فکر میکنیم کار نتورکر اینه که افراد رو متقاعد کنه که بازاریابی شبکه ای کار کنن و این موضوع باعث میشه که نتورک اصولی و حرفه ای رو فراموش کنیم.
شیوه ی صحیح و حرفه ای چیه؟
شیوه ی صحیح و اصولی بازاریابی شبکه ای میگه: کار یک نتورکر فروش محصولات باکیفیت به مشتری نهایی و اطلاع رسانی صحیح فرصت درآمدی به آنهاست
برای این که بتونید بهتر و و قدرتمند تر کار کنید لازمه که تحت هیچ شرایطی احساسات شخصی خودتون رو در کار دخیل نکنید و اصلا براتون مهم نباشه که چه کسی کار میکنه و چه کسی کار نمیکنه. شما باید ارتباط سازی کنید، لیست بنویسید، کار رو به همه معرفی کنید. پس از مدتی یک نسبت عددی به دست میارید (مثلا یک از چهار) یعنی از هر چهار معرفی، یک ورودی میگیرید.
بعد از به دست آوردن نسبت عددی باور شما نسبت به کار خیلی خیلی بالاتر میره و به مرور درآمدتون هم بیشتر میشه، اما شرطش اینه که بدون چیش داوری کار رو به همه معرفی کنید
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
چگونه در بازاریابی شبکه ای نگرش های جدید به سازمان وارد کنیم
733 بازدید
-
چگونه در بازاریابی شبکه ای افراد سازمان را برای شرکت در جلسات متقاعد کنیم
619 بازدید
-
چکار کنیم تا در بازاریابی شبکه ای سازمان هم مثل خودمان متعهد و پاکار باشد
549 بازدید
-
چرا افراد سازمانم در بازاریابی شبکه ای در جذب افراد مشکل دارند
522 بازدید
-
چرا برخی افراد در بازاریابی شبکه ای پس از پرزنت جواب تلفن و پیام را نمیدهند
732 بازدید
-
چگونه در اینستاگرام اعتماد افراد را نسبت به بازاریابی شبکه ای جلب کنیم
646 بازدید