چرا در بازاریابی شبکه ای زمانی که برای فروش و دعوت به بعضی افراد پیام میدیم جواب نمیدن
اصولا در بازاریابی شبکه ای زیاد پیش میاد که وقتی به کسی برای دعوت یا فروش پیام میدید سکوت میکنه و جواب نمیده و دلیلش اینه که پراسپکت از شنیدن حرف های تکراری و بی سر و ته خسته شده و علاقه ای به شنیدنشون نداره
دلیل این اتفاق اینه که در هر مرحله از کار از جمله ارتباط سازی، دعوت، معرفی کار فروش و یا پیگیری اطلاعات مناسب اون سطح به پراسپکت داده نشده و سلسله مراتب اطلاعاتی رو رعایت نکردید دقیقا مثل درختی که اگر به جای آب فقط و فقط بهش کود داده باشیم، خشک میشه.
یکی از رایج ترین اتفاقات دقیقا اینه که پراسپکت یه آبجکشن یا مسئله داشته و به جای ریشه یابی و حل اون آبجکشن فقط و فقط از مزایا و درآمد بازاریابی شبکه ای گفتیم.
حتما مقاله پراسپکت هایی که جواب تلفن را نمیدهند رو از این لینک مطالعه کنید. با مطالعه این مقاله میتونید با تعداد زیادی از افرادی که جواب تلفن رو نمیدن در کوتاه مدت ارتباط برقرار کنید و این مسئله رو حل کنید
اما حتما حتما حتما لازمه که تکنیک های فروش، دعوت، پیگیری و حل آبجکشن رو به طور کاملا حرفه ای آموزش ببینید تا افراد جدید و همون افراد قبلی رو دوباره از دست ندید
همیشه این جمله رو به خاطر داشته باشید در بازاریابی شبکه ای، پیگیری و حل آبجکشن، جریمه ی دعوت و پرزنت ضعیف است.
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
چگونه در بازاریابی شبکه ای نگرش های جدید به سازمان وارد کنیم
1.06k بازدید
-
چگونه در بازاریابی شبکه ای افراد سازمان را برای شرکت در جلسات متقاعد کنیم
938 بازدید
-
چکار کنیم تا در بازاریابی شبکه ای سازمان هم مثل خودمان متعهد و پاکار باشد
863 بازدید
-
چرا افراد سازمانم در بازاریابی شبکه ای در جذب افراد مشکل دارند
818 بازدید
-
چرا برخی افراد در بازاریابی شبکه ای پس از پرزنت جواب تلفن و پیام را نمیدهند
1.07k بازدید
-
چگونه در اینستاگرام اعتماد افراد را نسبت به بازاریابی شبکه ای جلب کنیم
941 بازدید
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.