چگونه بدون استرس و پرقدرت ورودی بگیریم
[vc_row height=”small” width=”full”][vc_column][vc_column_text]
آیا تا به حال برایتان پیش آمده که در هنگام صحبت با پراسپکت جدید، او حرفی بزند یا سوالی بپرسد و شما پاسخی نداشته باشید یا ندانید که چگونه باید پاسخ دهید؟ اگر میخواهید ورودی های سازمان شما بیشتر از قبل شوند پس این مقاله برای شما نوشته شده
همیشه قدرت خود را حفظ کنید
برای این که در هنگام ورودی گرفتن در تجارت بازاریابی شبکه ای هیچ گونه استرسی نداشته باشیم، باید در نظر داشته باشیم که هرگز درمورد نتایج احساسی برخورد نکنیم و احساساتمان به نتایج وابسته نباشد، زیرا فقط زمانی که بله گفتن یک شخص برایتان مهم باشد دچار استرس می شوید و این استرس بر روی عملکرد شما تاثیر می گذارد و پراسپکت ناخودآگاه احساس می کند که به او احتیاج دارید. این ذهنیت در مواقع بسیاری باعث موفقیت شما در معرفی کار و پیگیری پراسپکت می شود زیرا یکی از اصول مهم مذاکره است. در واقع در هنگام مذاکره شما باید به پراسپکت اهمیت بدهید اما نه زیاد و باید همیشه در نظر داشته باشیم که وظیفه اصلی یک نتورکر متقاعد کردن انسان ها نیست بلکه اطلاع رسانی و حمایت آنها برای موفقیت در این تجارت است. اگر به نتایج وابسته باشیم پراسپکت ضعف و احتیاج را در وجود ما احساس خواهد کرد.
پس به جای تلاش برای این که هر موجود زنده ای را وارد سازمان خودمان کنیم لازم است که اطلاعاتمان را بالا ببریم زیرا اعتماد به نفس همزمان با اطلاعات بالاتر میرود و سپس از تکنیک های پراسپکتینگ و دعوت حرفه ای استفاده کنیم تا بتوانیم با تعداد افراد بیشتری صحبت کنیم. متاسفانه اکثر نتورکرها سعی می کنند همان افراد قبلی که در گذشته کار را به آنها معرفی کردند را متقاعد کنند و نتیجه اینگونه خواهد شد که اطرافیان به محض این که شما را از دور میبینند راهشان را کج کنند یا تلفنتان را جواب نمیدهند. اما در مقابل اگر اطلاعاتمان را بالا ببریم و تکنیک های ارتباط سازی و دعوت و پیگیری صحیح و معرفی کار را یاد بگیریم به سرعت رشد کرده و همان افراد قبلی هم با دیدن رشد و درآمدتان به شما خواهند پیوست.
مثالی برای حفظ قدرت و اعتماد به نفس
افرادی که قبلا در نتورک فعالیت داشتند و نتیجه نگرفته اند: در زمان صحبت با این افراد باید در نظر داشته باشیم که نگاه کردن به آینده برای این شخص بسیار دشوار است زیرا هنوز گذشته به وضوح در ذهنش مرور می شود.
اکثرا نتورکرها در این مواقع بر روی متفاوت بودن شرایط فعلی، محصولات و پلن های درآمدزایی جدید تاکید می کنند و فراموش می کنند که این فرد یک تجربه بد از گذشته دارد و تصور این گذشته خیلی راحت تر از تصور آینده است. آنها سدی دارند به اسم “تجربه بد” که در برابر اطلاعات شما سریعا خود را پشت این سد مخفی می کنند و هر چیزی که شما بگویید آنها در ذهنشان به شما می گویند “چند سال دیگه خودت میفهمی”. پس لازم است به جای تلاش برای متقاعد کردن، اول این سد محکم را از میان بردارید.
جمله ای نسبتا خوب که می توان در این مواقع از آن استفاده کرد: “با توجه به چیزهایی که متوجه شدم، شما هنوز برای کسب درآمد آماده نیستید و باید اول با گذشته کنار بیاید تا بعد بتوانیم وقت و انرژیمان رو روی شما سرمایه گذاری کنیم” این همان چیزی است که یک نفر در این حالت نیاز دارد بشنود و با این جمله خیلی راحت میتواند متوجه بسته بودن ذهن خودش بشود و خودش برای از بین بردن موانع و سدهای ذهنی خودش تلاش کند.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”small” width=”full” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f4f4f4″][vc_column][us_grid post_type=”ids” ids=”11017, 9584, 10878, 10437″ items_layout=”8473″ columns=”4″ items_gap=”0.3rem” breakpoint_1_cols=”2″ breakpoint_3_cols=”2″][/vc_column][/vc_row]
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
پذیرش چیست و چگونه پذیرش سازمان را بالا ببریم؟
4.3k بازدید
-
آیا شیفت دادن در بازاریابی شبکه ای کار درستی است؟
1.98k بازدید
-
چگونه در بازاریابی شبکه ای به سازمان انگیزه بدهیم تا تصاعد پنج برابری داشته باشیم
4.21k بازدید
-
سه مرحله اصلی در فالو بعد از معرفی کار
5.08k بازدید
-
دسترسی به پراسپکت نامحدود از طریق بازار گرم
3.09k بازدید
-
فالوی اتوماتیک در بازایابی شبکه ای (تام شرایتر)
2.94k بازدید
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.