چگونه به افراد بی انگیزه تیم انگیزه بدهیم؟
[vc_row width=”full”][vc_column][vc_column_text]
انگیزه داشتن لازمه رشد و موفقیت در هر شغلی است. اگر فردی برای انجام کاری انگیزه نداشته باشد طبیعتا آن را انجام نمیدهد.
در این پست در مورد انگیزه دادن به افراد سازمان صحبت میکنیم.
اگر تمام کسانی که وارد تیم ما میشدند از همان روز اول بی وقفه کار میکردند و با تمام انگیزه موانع و مشکلات را پشت سر می گذاشتند و از پله های ترقی بالا می رفتند خیلی خوب میشد نه؟! ولی این اتفاق در عمل هرگز رخ نخواهد داد. خیلی از افرادی که وارد مجموعه میشوند ممکن است از روز اول هیچ انگیزه ای نداشته باشند یا اینکه انگیزه داشته باشند ولی پس از مدتی انگیزه شان کم شود یا کاملا از بین برود.
چه کار کنیم که تیم با انگیزه ای داشته باشیم؟
همه چیز از خودمان شروع میشود
کار کردن شما سرچشمه اصلی انگیزه دادن و تشویق افراد مجموعه تان برای کار کردن است!
بهترین کاری که میتوانید برای ایجاد انگیزه دادن به تیم انجام دهید، ساختن یک تیم جدید است. وقتی اعضای مجموعه ببینند که شما همواره در حال ورودی گرفتن و مجموعه ساختن هستید، قوی ترین نوع انگیزه در آنها ایجاد میشود. این موضوع از صد بار جلسه انگیزشی برای آنها بهتر است. اگر می خواهید مجموعه با انگیزه ای داشته باشید، قبل از همه خودتان کارهای لازم برای موفق شدن در بازاریابی شبکه ای را انجام دهید که اصلی ترین آنها ورودی گرفتن و مجموعه سازی است.
با این کار بچه های مجموعه تان هم انگیزه بالایی برای ساختن تیمشان پیدا میکنند چون شما به آنها نشان داده اید که موفق شدن امکان پذیر است.
مورد توجه قرار دادن
همه انسان ها از این که مورد توجه قرار بگیرند لذت میبرند و همین طور به محیط هایی که در آن مورد توجه قرار میگیرند جذب میشوند و در آنجا اعتماد به نفس و انگیزه بالاتری برای فعالیت کردن دارند.
شما باید به تک تک افراد تیمتان توجه کنید حتی آنهایی که کار زیادی انجام نمیدهند! به خاطر یک ویژگی مثبتی که دارند آنها را تشویق کنید و به آنها بگویید که میتوانند موفق شوند. هرگز کاری نکنید که کسی از این که در جمع شما قرار بگیرد احساس ناراحتی کند. فرهنگی داشته باشید که افراد از این که در تیم شما هستند خوشحال باشند و خودشان بخواهند که در این تیم کار کنند.
این را هم بدانید هدف های افراد با هم متفاوت است. درست است که همه ما برای کسب درآمد وارد بازاریابی شبکه ای میشویم ولی این را باید در نظر داشت که برای افراد مختلف، خواسته ها و اهداف مختلفی هم وجود دارد.
شاید یک نفر در درجه اول به خاطر استفاده از محصولات یا خدمات در تیم شما ثبت جایگاه کرده باشد. شاید یک نفر دیگر از جو دوستانه تیم خوشش آمده باشد و به خاطر آن وارد شده باشد. نباید صفر و یکی به افراد نگاه کرد.
“یا تو صبح تا شب داری نتورک کار میکنی و همش ورودی میاری یا اینجا جای تو نیست!”
بهتر است تفاوت های افراد را بپذیرید![/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”small” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f2f2f2″ css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-bottom%22%3A%225px%22%7D%7D”][vc_column][vc_column_text]مقالات مرتبط رایگان:[/vc_column_text][us_grid post_type=”ids” ids=”9659, 9808, 9821″ items_quantity=”3″ items_layout=”8492″ columns=”3″ items_gap=”0.3rem”][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”small” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f2f2f2″ css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-bottom%22%3A%225px%22%7D%7D”][vc_column][vc_column_text]مقالات مرتبط تخصصی:[/vc_column_text][us_grid post_type=”ids” ids=”10878, 10997, 11481″ items_quantity=”3″ items_layout=”8492″ columns=”3″ items_gap=”0.3rem”][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”small” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f2f2f2″ css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-bottom%22%3A%225px%22%7D%7D”][vc_column][vc_column_text]محصولات آموزشی مرتبط:[/vc_column_text][us_grid post_type=”ids” ids=”8355, 12829, 7687″ items_quantity=”3″ items_layout=”shop_modern” columns=”3″ items_gap=”0.3rem”][/vc_column][/vc_row]
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
پذیرش چیست و چگونه پذیرش سازمان را بالا ببریم؟
4.31k بازدید
-
آیا شیفت دادن در بازاریابی شبکه ای کار درستی است؟
1.99k بازدید
-
چگونه در بازاریابی شبکه ای به سازمان انگیزه بدهیم تا تصاعد پنج برابری داشته باشیم
4.21k بازدید
-
سه مرحله اصلی در فالو بعد از معرفی کار
5.08k بازدید
-
دسترسی به پراسپکت نامحدود از طریق بازار گرم
3.09k بازدید
-
فالوی اتوماتیک در بازایابی شبکه ای (تام شرایتر)
2.94k بازدید
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.