10 دلیل اصلی شکست در بازاریابی شبکهای
[vc_row height=”small” width=”full”][vc_column][vc_column_text]
چرا فقط 10 درصد از افرادی که وارد بازاریابی شبکه ای میشوند به موفقیت میرسند و تقریبا 90 درصد از افراد موفق نمیشوند؟!
با خواندن این مقاله با 10 حقیقت تلخ آشنا خواهید شد که باعث شکست در نتورک مارکتینگ میشود.
1) جدی نگرفتن کار
بسیاری از افراد نتورک مارکتینگ را یک شغل موقتی فرض میکنند لذا زمان زیادی را به آن اختصاص نمیدهند و متاسفانه به همین دلیل است که پس از مدتی هیچ درآمدی عایدشان نشده و کار را رها میکنند در صورتی که اگر این کسب و کار را به اندازه شغل های دیگر جدی بگیرند قطعا موفق خواهند شد.
2) انتظارات بی جا از کار
برخی فکر میکنند که یک راه سریع برای یک شبه پولدار شدن پیدا کرده اند در صورتی که اصلا اینطور نیست.
اهرم واقی این کسب و کار، رشد و پرورش تیم به صورت تدریجی است، و تصور درآمد بالا از همان ابتدای کار تصوری کاملا اشتباه است.
3) باور و اعتماد به نفس ضعیف
برای موفق شدن در بازاریابی شبکه ای باید به سه چیز ایمان قلبی داشته باشیم: اول خودمان، دوم شرکت و سوم محصولات.
ایمان به خودمان: فقط کافی است اهدافمان مشخص باشد و به تمام تعهداتمان پایبند باشیم.
ایمان به شرکت: باید هیشه با لیدرها و افراد موفق شرکت در ارتباط باشیم و افتخارات شرکتمان را مطالعه کنیم.
ایمان به محصول: لازم است خودمان قبل از هر کس دیگری محصولات شرکت را مصرف کنیم و همینطور بازخوردهای مشتری های خودمان را برسی کنیم.
4) نادیده گرفتن پتانسیل ها و قوائد بازاریابی
ارتباط همیشگی با مشتریان باعث میشود تا شاهد رشد بیشتر خودمان هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ شخصیتی باشیم.
لذا ترکیب بازاریابی شبکه ای و تکنیک های بازاریابی مدرن و به خصوص روش های بازاریابی اینترنتی تا مفقیت های بیشتری کسب کنید.
5) عدم وجود سیستم مناسب برای کسب و کار
بازاریابی، پیگیری و آموزش از ملزومات حیاتی یک کسب و کار هستند، {ثروت نتیجه ی پیگیری است}
از روش های مختلف بازاریابی مانند ایمیل، تماس تلفنی، پیامک، بازاریابی مناسبتی و . . . استفاده کنید.
و برای آموزش از تمام منابع مانند کتاب، وبینار و سمینارهای مختلف بهره ببرید.
6) نداشتن تمرکز کافی
تمام بازاریاب های موفق در دنیای کسب و کار، تمرکز دقیقی روی تمام برنامه های شفاف خود دارند.
هرگز از مسائل کوچک و پیش پا افتاده ناراحت نشوید و اهداف خود را فراموش نکنید.
بر روی اهداف و نقاط قوت خود تمرکز کنید و با قدرت به کار خودتان ادامه دهید.
7) بعضی افراد روی خودشان سرمایه گذاری نمیکنند
خواندن کتاب های مناسب، گذراندن دوره های آموزشی و حضور در همایش های شرکت باعث ارتقاء توانمندی های شما خواهد شد.
قطعا سرمایه گذاری روی توانمندی های خودتان مهمترین عامل موفقیت در کسب و کار بازاریابی شبکه ای است، هرچقدر بیشتر یاد بگیرید بیشتر نیز به دست می آورید، این قانون بازاریابی شبکه ای است.
8) اطلاع نداشتن از روش های صحیح معرفی کار
تمام افراد موفق در نتورک مارکتینگ با روش های صحیح معرفی کار به طور کامل آشنایی دارند، قطعا این مسئله که شما بدانید چطور طرح درآمدی ماه اول را به درستی به پراسپکت خودتان نشان دهید بسیار مهم و سرنوشت ساز است.
معرفی صحیح کار، یک هنر فوق العاده است اما چرا میگوییم یک هنر فوق العاده: فرض کنید تمام معرفی های شما صد در صد با موفقیت رو به رو شوند آیا فوق العاده نیست؟
9) بدون هدف و چشم انداز مناسب، محکوم به شکست هستی
موفقیت در تمام زمینه ها اعم از بازاریابی شبکه ای نیاز به هدف و دلیل دارد یا بگذارید این گونه بگویم موفقیت یعنی رسیدن به هدف، اگر هدف نداشته باشید دقیقا برای چه چیزی تلاش میکنید.
هدف و چشم انداز مناسب باعث میشود برای انجام دادن هر کار انگیزه و انرژی لازم را داشته باشید و تمام کارهایتان را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و با مسائل کوچک و پیش پا افتاده جا نزنید.
10) شک بزرگترین آفت موفقیت است
امیرالمومنین حضرت علی علیهالسلام میفرمایند ” شك چهار بخش دارد: جدال در گفتار، ترسيدن، دو دل بودن، و تسليم حوادث روزگار شدن “
پس آن كس كه جدال و نزاع را عادت خود قرار داد از تاريكى شبهات بيرون نخواهد آمد.
و آن كس كه از هر چيزى ترسيد همواره در حال عقب گرد است.
و آن كس كه در ترديد و دودلى باشد زير پاى شيطان كوبيده خواهد شد.
و آن كس كه تسليم حوادث شد و به تباهى دنيا و آخرت گردن نهاد، هر دو جهان را از كف داد
پیشنهاد میکنم این مقاله را مطالعه کنید: مهمترین ذهنیت برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”small” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f2f2f2″][vc_column][vc_column_text]مطالب پیشنهادی:[/vc_column_text][us_grid post_type=”ids” ids=”6788, 9903, 9851″ items_layout=”8473″ columns=”3″ items_gap=”0.25rem”][/vc_column][/vc_row]
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
پذیرش چیست و چگونه پذیرش سازمان را بالا ببریم؟
4.31k بازدید
-
آیا شیفت دادن در بازاریابی شبکه ای کار درستی است؟
1.99k بازدید
-
چگونه در بازاریابی شبکه ای به سازمان انگیزه بدهیم تا تصاعد پنج برابری داشته باشیم
4.21k بازدید
-
سه مرحله اصلی در فالو بعد از معرفی کار
5.08k بازدید
-
دسترسی به پراسپکت نامحدود از طریق بازار گرم
3.09k بازدید
-
فالوی اتوماتیک در بازایابی شبکه ای (تام شرایتر)
2.94k بازدید
2 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
خیلی عالی و مفید سپاس گرارم
ثروت نتیجه پیگیری است.مقاله فوق العاده بود اما چکیده ارزشمند این مقاله بنظرم همین جمله کوتاهه.همین ی جمله رو بگیریم تا آخر عمر بردیم💪💪💪