جستجو برای:
  • خانه
  • وبلاگ
  • محصولات آموزشی
  • آموزش های خارجی
  • دوره های آموزشی
  • حل آبجکشن ها
  • پرسش های شما
آموزش بازاریابی شبکه ای
  • خانه
  • وبلاگ
  • محصولات آموزشی
  • آموزش های خارجی
  • دوره های آموزشی
  • حل آبجکشن ها
  • پرسش های شما
0

ورود و ثبت نام

بلاگ

پذیرش چیست و چگونه پذیرش سازمان را بالا ببریم؟

پذیرش یعنی: پذیرفتن شرایط و یا واقعیت های موجود که در اکثر مواقع مطابق با باورهای فعلی ما نیستند

اکثر نتورکرها بر این باورند که دیگران پذیرش ندارند، در صورتی که در اکثر مواقع عدم پذیرش از خود ما به شخص مقابل سرایت میکند، لذا اگر این موضوع را باور نمیکنید همین الان بپذیرید که بازاریابی شبکه ای بهترین شغل دنیا نیست. سخت است، مگر نه؟

انواع پذیرش به دو دسته تقسیم میشود: پذیرش واقعی که درنهایت منجر به ایجاد یک تغییر در شما میشود و پذیرش کاذب که فقط برای رهایی از بحث های بی فایده از آن استفاده میشود.

همیشه کنترل شرایط و مذاکرات در دست کسانی است که پذیرش بیشتری دارند و کسانی که قدرت پذیرش کمتری دارند به مرور زمان دیگران را مقصر همه چیز دانسته و ذره ذره کنترل خود را بر روی شرایط و زندگی از دست خواهند داد.

بزرگترین و وحشتناک ترین نشانه ی عدم پذیرش است که فکر کنیم همه چیز را میدانیم نیاز به یادگیری هیچ چیز جدیدی نداریم و هر کسی غیر از خودمان مقصر شرایط بد و اتفاقات ناگوار زندگی مان بدانیم.

اکثر انسان ها فکر میکنند که هرچقدر یک دنده تر باشند موفق تر هستند، در صورتی که اگر با چند انسان فوق موفق صحبت کنیم، به سادگی متوجه پذیرش بالا و افتادگی در وجودشان خواهیم شد.

پذیرش علم و اطلاعات جدید، همیشه بیشترین تاثیر را در زندگیتان دارد و حرفهایی شبیه به (نیاز به یادگیری چیزهای جدید ندارم) همیشه بزرگترین ضربه رو به زندگی تمام انسان ها وارد میکند.

گاهی اوقات نیاز است که به خودمان بگوییم (شاید من نمیدانم) تا بلافاصله تاثیر مثبت این طرز فکر را در زندگیمان ببینیم.

یک نکته بسیار جالب این است که:
اگر به همان کسایی که میگویند: دیگران نمیفهمند و پذیرش ندارند، بگویید که: تو باید اصول متقاعد سازی و فروش را یاد بگیری. میگویند: نه من همه چیز را درمورد بازاریابی شبکه ای میدانم اما دیگران نمیفهمند و مشکل از جامعه و مردم است.

بالا بردن پذیرش سازمان و پراسپکت جدید بسیار ساده است. کافیست که فقط پذیرش خودتان را نسبت به اطلاعات جدید بالا ببرید زیرا دنیای بیرون شما آینه ی دنیای درون شماست.

اشتراک گذاری:
برچسب ها: بازاریابی شبکه ایپذیرشپراسپکتپراسپکتینگفروشلیدرشیپمعرفی کارنتورکنتورک مارکتینگ
مطالب زیر را حتما بخوانید
  • شیفت در بازاریابی شبکه ای
    آیا شیفت دادن در بازاریابی شبکه ای کار درستی است؟

    2.1k بازدید

  • انگیزه دادن به سازمان در بازاریابی شبکه ای
    چگونه در بازاریابی شبکه ای به سازمان انگیزه بدهیم تا تصاعد پنج برابری داشته باشیم

    4.43k بازدید

  • سه مرحله اصلی در فالو بعد از معرفی کار

    5.28k بازدید

  • دعوت در بازاریابی شبکه ای
    دسترسی به پراسپکت نامحدود از طریق بازار گرم

    3.2k بازدید

  • فالو در بازاریابی شبکه ای
    فالوی اتوماتیک در بازایابی شبکه ای (تام شرایتر)

    3.06k بازدید

  • قانون طلایی
    قانون طلایی موفقیت در بازاریابی شبکه ای

    3.41k بازدید

قدیمی تر آیا شیفت دادن در بازاریابی شبکه ای کار درستی است؟
جدیدتر از فروش و دعوت افراد میترسم و نمیتونم اقدام کنم
جستجو برای:
دسته‌ها
  • حل آبجکشن در بازاریابی شبکه ای
  • رازهای موفقیت در بازاریابی شبکه ای
  • سوالات متداول بازاریابی شبکه ای
  • شبکه سازی در بازاریابی شبکه ای
  • مقالات آموزشی بازاریابی شبکه ای
  • ویدیوهای رایگان بازاریابی شبکه ای

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت