هفت دلیل که ثابت میکند بازاریابی شبکه ای بهترین تجارت است
1) شانس های شما برای موفقیت در تجارت بازاریابی شبکه ای بسیار زیاد است.
بله، افراد زیادی شکست خوردند. در بازاریابی شبکه ای، شما اغلب در می یابید که بیست درصد از مردم ، هشتاد درصد از پول ها را به دست می آورند. می دانید موضوع چیست؟ من دقیقاً در کلیسایی هم که می روم، وضع به همین منوال است. بیست درصد از افرادی که به طور فعال درگیر مسائل هستند، هشتاد درصد کارهای لازم را انجام می دهند.
تعجب نمی کنم که در بازاریابی شبکه ای نیز همین طور است. مردم همان مردم هستند. بعضی از کسانی که در بازاریابی شبکه ای شکست می خورند، هیچ انگیزه ای ندارند، بعضی ها از خود اشتغالی دل نبریده اند. بعضی ها در شرکتی عضو هستند که مناسبشان نیست. و بعضی ها به درستی آموزش ندیدند. اما شخصی با انگیزه و آموزش دیده در یک شرکت خوب، احتمال موفقیت زیادی در این تجارت دارد.
از سوی دیگر، اگر شما یک تجارت مرسوم را شروع کرده اید، شانس موفقیت شما خیلی پایین تر است. بر اساس نظریه سازمان مدیریت کسب و کارهای کوچک، حداقل نیمی از کسب و کارهای کوچک در اولین سال تاسیس و ۹۵% دیگر در پنج سال اول با شکست مواجه می شوند. بنابراین بعد از پنج سال با روزی ۱۲ ساعت کار کردن، غرق در بدهکاری هستید، فقط ۵% شانس موفقیت دارید. همین دلیل محکمی برای من است که سراغ یک کسب و کار مرسوم نروم.
2) هزینه ی وارد شدن به بازاریابی شبکه ای، بسیار کم است.
اکثر شرکت های بازاریابی شبکه ای درخواست میزان ثابتی سفارش ماهیانه دارند تا بتوانند وضعیت توزیع را فعال نگاه دارند. این چیزیست که موتور را روشن نگه می دارد. این قسمتی از هزینه های عملیاتی تجارت است. ممکن است حدود یک میلیون تومان باشد که بستگی به شرکت دارد.
حالا شما هزینه های مالکیت یک تجارت مرسوم را مقایسه کنید. مثل اجاره، تجهیزات، صورتحساب، بیمه، مالیات، حقوق کارمندان، تبلیغات و سایر فکر کنم متوجه موضوع شده باشید.
لازم نیست پولدار باشید یا زیر بار قرض بروید تا بتوانید بازاریابی شبکه ای خانگی خود را راه بیندازید. این یک شانس عادلانه برای موفق شدن است که به طور برابر در اختیار همه قرار می گیرد و پیشینه مالی یا اعتبار شخص اهمیتی ندارد.
3) یک بازاریابی شبکه ای آسان تر به مرحله اجرا در می آید.
اگر شما در تجارت خود موفق باشید، باید توانایی استخدام یک حسابدار و یک منشی برای حفظ تشریفات اداری و کاغذ بازی ها، پرداخت قبوض و دفترداری و… داشته باشید. اگر این توانایی را نداشته باشید مجبورید بیشتر زمان خود را صرف این کارها کنید.
در بازاریابی شبکه ای، شرکت بیشتر کاغذ بازی ها را انجام می دهد. شما فقط لازم است حساب های مالی خود را برای مالیات بر درآمد حفظ کنید. این ذخیره در زمان و انرژیتان می تواند صرف پولسازی شود.
4) در بازاریابی شبکه ای، آسان تر مشتری پیدا می کند.
اکثر بازاریابان مرسوم، روش شخصی خود را در تبلیغات و بازاریابی دارند. آنها باید راه های مختلفی را امتحان کنند تا بفهمند کدام یک بهتر است. اکثر صاحبان مشاغل نا امید، گول جدیدترین و گران ترین روش های تضمین شده تبلیغاتی را می خورند.
یک شرکت بازاریابی شبکه ای، سیستم فروش ثابتی دارد که توسط اشخاص زیادی امتحان و آزموده شده است. آنها معمولاً اصول فروش خود را دارند که با کمترین هزینه پیش می رود چون در تعداد بیشتری سفارش داده می شوند.
5) شما آموزش های لازم برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای را فرا میگیرید.
برای موفق شدن، لازم نیست که شما همه چیز را درباره بازاریابی شبکه ای بدانید. شرکت شما تمام کارها و تحقیقات را انجام داده است. آنها اغلب بهترین بازاریابان را استخدام می کنند تا برنامه آموزشی را توسعه بخشند. زیرا حقیقتاً خواهان موفقیت شما هستند و برای کمک به شما نهایت تلاش می کنند.
اما در تجارت مرسوم، شما مجبورید خودتان نکات لازم را فرا گیرید.
6) در بازاریابی شبکه ای شخصی، مالیات ندارید.
کسورات زیادی در بازاریابی شبکه ای شخصی ، به شما در کاهش مالیات ها کمک می کنند.
از سوی دیگر، دولت هم این مالیات را برای کسب و کار های کوچک در نظر می گیرد. و اگر شما چند کارمند داشته باشید، مبلغی خیلی بیشتر از حقوقشان باید صرف پرداخت این هزینه ها کنید.
7) بازاریابی شبکه ای ، آینده دار است.
خیلی ها بر این باورند که بازاریابی شبکه ای، همان برنامه هرمی است. این درست نیست. طرح هرمی غیرقانونی است چون عمل نمی کند. هیچ تولیدی ندارد پس هیچ ارزشی هم ندارد. افراد در طبقات پایین هرم، پول می دهند و هیچ سودی نمی برند. این کاملا کلاه برداریست زیرا تنها سرگروه ها به پول می رسند. خیلی ها پولشان را از دست می دهند.
شکل طبیعی ساختار تمام تجارت ها از جمله دولت، هرمی است. بازاریابی شبکه ای استثنا نیست. تنها راهی جدید برای پخش کالاها و خدمات است. و راهی به سوی آینده است. به طوری که حتی شرکت های بزرگی که به روش قدیمی عمل میکردند، به این روش روی آورده اند.
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
پذیرش چیست و چگونه پذیرش سازمان را بالا ببریم؟
4.31k بازدید
-
آیا شیفت دادن در بازاریابی شبکه ای کار درستی است؟
1.99k بازدید
-
چگونه در بازاریابی شبکه ای به سازمان انگیزه بدهیم تا تصاعد پنج برابری داشته باشیم
4.22k بازدید
-
سه مرحله اصلی در فالو بعد از معرفی کار
5.08k بازدید
-
دسترسی به پراسپکت نامحدود از طریق بازار گرم
3.1k بازدید
-
فالوی اتوماتیک در بازایابی شبکه ای (تام شرایتر)
2.94k بازدید
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.