جستجو برای:
  • خانه
  • وبلاگ
  • محصولات آموزشی
  • آموزش های خارجی
  • دوره های آموزشی
  • حل آبجکشن ها
  • پرسش های شما
آموزش بازاریابی شبکه ای
  • خانه
  • وبلاگ
  • محصولات آموزشی
  • آموزش های خارجی
  • دوره های آموزشی
  • حل آبجکشن ها
  • پرسش های شما
0

ورود و ثبت نام

بلاگ

تا کی باید یک نفر را پیگیری کنیم؟

کسی را که دعوت کردیم و جواب او منفی بوده، تا کی باید او را پیگیری کنیم؟

پیگیری بازه محدودی ندارد

پیگیری افراد بازه ی محدودی ندارد. این طور نیست که بگوییم یک نفر را باید حداکثر تا 2 ماه پیگیری کنیم یا تا 1 سال.
ما افراد را تا زمانی که در دسترس ما هستند پیگیری میکنیم و کسی را از لیست کنار نمیگذاریم به غیر از افرادی که برخورد و رفتار مناسبی نداشته اند. طبیعتا این گروه را کنار میگذاریم ولی بقیه را از لیست خط نمیزنیم.
افرادی بوده اند که در روند پیگیری بعد از 1 سال، 2 سال ، یا حتی 6 سال وارد کار شده اند و آن کسی که آن ها را پراسپکت کرده، با استمرار به پیگیری ادامه داده و نتیجه گرفته. استمرار در پیگیری بسیار مهم است و در نتیجه گرفتن نقش زیادی دارد.
البته منظور از پیگیری، پیگیری با رعایت اصول و روش های صحیح است. منظور این نیست که دم در خانه طرف مقابل چادر بزنیم و به هر نحوی که شده سعی کنیم خوبی های بازاریابی شبکه ای را به اون بفهمانیم!

مطلب مرتبط: چگونه در فالو موفق باشیم

مهمترین مرحله

پیگیری مهمترین مرحله برای ورودی گرفتن است. 90 درصد کار در نتورک مارکتینگ پیگیری است.
تقریبا 70 الی 80 درصد افرادی که در نتورک مارکتینگ ورودی میشوند، در مرحله اول بعد از معرفی به کار جوابشان منفی است یا حداقل نمیتوانند تصمیم گیری کنند و در مراحل بعد با پیگیری وارد میشوند. پس پیگیری خیلی مهم است.
اگر کسی را هم پیگیری کردید و جوابش منفی بود، اشکالی ندارد لازم نیست ناراحت شوید!
به او بگویید: “مشکلی نیست. من الان باید با افرادی که آماده شروع کردن هستند کار کنم ولی در آینده پیگیری میکنم”. او را دوباره وارد لیست کنید و تاریخ پیگیری بعدی را مشخص کنید.
و نهایتا در مرحله آخر مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که بروید و با افراد جدیدی در مورد کار صحبت کنید! اصلا خوب نیست که منتظر بمانید تا دیگران بخواهند تصمیم بگیرند که میخواهند وارد کار شوند یا نه. نتورکرهای موفق همیشه در حال ارتباط سازی و پراسپکت کردن افراد جدید هستند و برای همین هم میتوانند شبکه خودشان را گسترش دهند.
در نتورک مارکتینگ بیشترین زمانی که یک نتورکر برای کار میگذارد، صرف ارتباط سازی میشود.

اشتراک گذاری:
مطالب زیر را حتما بخوانید
  • پذیرش
    پذیرش چیست و چگونه پذیرش سازمان را بالا ببریم؟

    4.53k بازدید

  • شیفت در بازاریابی شبکه ای
    آیا شیفت دادن در بازاریابی شبکه ای کار درستی است؟

    2.11k بازدید

  • انگیزه دادن به سازمان در بازاریابی شبکه ای
    چگونه در بازاریابی شبکه ای به سازمان انگیزه بدهیم تا تصاعد پنج برابری داشته باشیم

    4.43k بازدید

  • سه مرحله اصلی در فالو بعد از معرفی کار

    5.29k بازدید

  • دعوت در بازاریابی شبکه ای
    دسترسی به پراسپکت نامحدود از طریق بازار گرم

    3.21k بازدید

  • فالو در بازاریابی شبکه ای
    فالوی اتوماتیک در بازایابی شبکه ای (تام شرایتر)

    3.06k بازدید

قدیمی تر چگونه به افراد بی انگیزه تیم انگیزه بدهیم؟
جدیدتر هشت گام دعوت حرفه ای در بازاریابی شبکه ای از اریک ووری - قسمت اول

1 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

  • بزرگمهر گفت:
    2020/04/19 در 12:03

    باسلام.پیگیری در نتورک مارکتینگ مثل مجرای تنفسی است.و ورودی گرفتن.بمنزله هوا.مطلب عالی عالی.ممنون از مدیریت mlmcenter

    برای پاسخ دادن وارد شوید

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
دسته‌ها
  • حل آبجکشن در بازاریابی شبکه ای
  • رازهای موفقیت در بازاریابی شبکه ای
  • سوالات متداول بازاریابی شبکه ای
  • شبکه سازی در بازاریابی شبکه ای
  • مقالات آموزشی بازاریابی شبکه ای
  • ویدیوهای رایگان بازاریابی شبکه ای

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت