جستجو برای:
  • خانه
  • وبلاگ
  • محصولات آموزشی
  • آموزش های خارجی
  • دوره های آموزشی
  • حل آبجکشن ها
  • پرسش های شما
آموزش بازاریابی شبکه ای
  • خانه
  • وبلاگ
  • محصولات آموزشی
  • آموزش های خارجی
  • دوره های آموزشی
  • حل آبجکشن ها
  • پرسش های شما
0

ورود و ثبت نام

بلاگ

۵ اصل برای تشکیل یک تیم موفق

[vc_row width=”full”][vc_column][vc_column_text]

لیدر یک تیم موفق بودن کار آسانی نیست مخصوصاً اگر بیشتر اوقات برای صحبت کردن با دیگران بیرون از شرکت باشید و زمانی که می‌توانید با تیم کاری تان بگذرانید محدود باشد. اگر مسئول مدیریت تیم‌های مختلفی در شهرهای مختلف باشید که کارتان پیچیده‌تر خواهد شد. آیا همکاری، بدون اینکه کنار هم باشید واقعاً ممکن است؟ چطور می‌توانید بدون اینکه از نزدیک کنار تیمتان باشید، آنها را رهبری کنید؟
رمز کار این است که تیمی قوی را تشکیل دهید که حتی وقتی شما در تیم حضور ندارید آنها بتوانند عملکرد موثری داشته باشند. اعضای یک تیم کاری مثل یک تیم بسکتبال هستند، اگر با هم کار نکنند برنده نمی‌شوند. شما بعنوان رهبر باید بدانید که هر عضو چه نقشی در تیم بر عهده دارد و هر نفر جزئی از کل است. اگر بخواهید عملکردتان موفق آمیز باشد، تیم باید هماهنگ کار کند. در ادامه به پنج راه برای تشکیل یک تیم موفق کاری اشاره می‌کنیم:

۱۰ ویژگی که موفقیت شما را در بازاریابی شبکه ای تضمین میکند (رندی گیج)

۱. بین اعضای تیم اعتماد و احترام ایجاد کنید
محیط کار باید برمبنای اعتماد و احترام شکل گیرد. موفقیت بدون این دو امکانپذیر نخواهد بود. یک تیم کاری مثل یک کشتی‌ست که رو به مقصدی نامعلوم در حرکت است. کاپیتان به اعتماد تیمش نیاز دارد چون آدم‌ها دنباله‌رو اعتماد و یکپارچگی می‌شوند نه یک انسان. تردیدها را می‌توان با اعتماد متعادل کرد و این توانایی با هم کار کردن را به آنها می‌دهد. همچنین اگر در تیم حضور ندارید باید مطمئن شوید که اعضای تیم در محیطی که بر پایه ارتباط باز و آزاد است کار می‌کنند. هرچه این اعتماد قوی‌تر شود، تیم راحت‌تر می‌تواند بدون حضور رهبر در مسیر خود حرکت کند.

۲. همیشه روی حرف هایتان بمانید.
اگر بازده و کیفیت بالای کار می‌خواهید، باید به اندازه حرف‌هایتان خوب باشید. شما همان چیزی را به دست می‌آورید که ارائه کرده‌اید. اگر قول می‌دهید که کاری را انجام دهید، حتماً آن را زودتر از موعد انجام دهید. وقتی اعضا متوجه شوند که آدم خوش‌قول و قابل اعتمادی هستید، رفتار شما را تقلید خواهند کرد.

۳. با اعضای تیم جلسه تشکیل دهید.
اگر می‌خواهید کار تیمی را گسترش دهید، باید به همه کمک کنید همدیگر را بشناسند. حداقل یکبار در ماه یا حتی بیشتر جلساتی با اعضا برگزار کنید. گفتگوهای غیر رسمی افراد را به هم نزدیک کرده و روابط انسانی را گرم‌ تر می‌کند. مثلاً می‌توانید اعضا را به یک بازی دعوت کنید، مثلاً بسکتبال یا فوتبال. اگر بازیکن‌ها بخواهند برنده شوند باید با هم همکاری کنند.
همین اصل در محیط‌ کار هم صادق است. و از طریق همین کارهای گروهی و ورزشی، شخصیت‌ها و استعدادهای هر فرد مشخص می‌شود. آنها در آن شرایط مجبور خواهند بود سریع تصمیم بگیرند به همین دلیل وقت برای آماده کردن واکنش‌هایشان نخواهند داشت. اینها موقعیت‌هایی است که شخصیت واقعی همه نشان داده می‌شود و روابط واقعی شکل می‌گیرد.

۴. از تضادها استفاده ببرید.
در همه تیم‌ها سوء‌تفاهم پیش می‌آید. یک روزی یک جا بالاخره تضاد و کشمکش پیش می‌آید. وقتی مناقشات بین اعضای تیم از کنترل خارج شود، این رهبر تیم است که باید با آن روبرو شود. هرگز با انتخاب اینکه چه چیز خوب است و چه چیز بد موضوع را پیچیده‌تر نکنید.

۵. جذب افراد جدید را یک کار تیمی بدانید.
اگر می‌خواهید فرد جدیدی را وارد سازمانتان کنید، این مسئله را با تیمتان مطرح کنید و اجازه دهید اعضای تیمتان هم با فرد مورد نظر صحبت کنند. این کار نه تنها روی فرد جدید تاثیر بسیار خوبی میگذارد بلکه اعتماد به نفس و ارتباط بین اعضای تیمتان را هم قوی تر میکند.

چگونه مشتری احتمالی را به مشتری قطعی یا توزیع کننده تبدیل کنیم ؟

با توجه به اعتماد و احترامی که در بالا به آن اشاره شد، شخصیت و مهارت‌های اجتماعی مثل چسب هستند که به ارتباط بین اعضا کمک می‌کند. این مهارت‌ها می‌تواند اعضای تیم را به هم بچسباند و اتحاد گروهی باعث می‌شود کارها بهتر و درست تر انجام شود.

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”small” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f9f9f9″ css=”%7B%22default%22%3A%7B%22margin-bottom%22%3A%2210PX%22%7D%7D”][vc_column][vc_column_text]مقالات مرتبط :[/vc_column_text][us_grid post_type=”ids” ids=”10427, 9808, 10461″ items_quantity=”3″ items_layout=”8492″ columns=”3″ items_gap=”5px” breakpoint_2_cols=”3″][/vc_column][/vc_row][vc_row height=”small” bg_type=”bg_color” bg_color_value=”#f9f9f9″][vc_column][vc_column_text]محصولات آموزشی مرتبط :[/vc_column_text][us_grid post_type=”ids” ids=”6655, 6919, 11207″ items_quantity=”3″ items_layout=”shop_modern” columns=”3″ items_gap=”5px” breakpoint_2_cols=”3″ breakpoint_3_cols=”2″][/vc_column][/vc_row]

اشتراک گذاری:
برچسب ها: لیدرشیپموفقیتموفقیت در بازاریابی شبکه ای
مطالب زیر را حتما بخوانید
  • پذیرش
    پذیرش چیست و چگونه پذیرش سازمان را بالا ببریم؟

    4.78k بازدید

  • شیفت در بازاریابی شبکه ای
    آیا شیفت دادن در بازاریابی شبکه ای کار درستی است؟

    2.2k بازدید

  • انگیزه دادن به سازمان در بازاریابی شبکه ای
    چگونه در بازاریابی شبکه ای به سازمان انگیزه بدهیم تا تصاعد پنج برابری داشته باشیم

    4.59k بازدید

  • سه مرحله اصلی در فالو بعد از معرفی کار

    5.48k بازدید

  • دعوت در بازاریابی شبکه ای
    دسترسی به پراسپکت نامحدود از طریق بازار گرم

    3.48k بازدید

  • فالو در بازاریابی شبکه ای
    فالوی اتوماتیک در بازایابی شبکه ای (تام شرایتر)

    3.16k بازدید

قدیمی تر جلسه صوتی فوق انگیزشی لیدر دهفولی
جدیدتر سمینار چرا نتورک لیدر مجید معین

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
دسته‌ها
  • حل آبجکشن در بازاریابی شبکه ای
  • رازهای موفقیت در بازاریابی شبکه ای
  • سوالات متداول بازاریابی شبکه ای
  • شبکه سازی در بازاریابی شبکه ای
  • مقالات آموزشی بازاریابی شبکه ای
  • ویدیوهای رایگان بازاریابی شبکه ای

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت