موفقیت سریع در بازاریابی شبکه ای
در این مقاله می آموزید: چرا شروع سریع کار مهم است – برداشتن گامهای ضروری برای موفقیت – اهمیت داشتن برنامه ریزی و نیت شما در موفقیت شما فوق العاده اهمیت دارد.
در بازاریابی شبکه ای، زمان بندی تقریبا از هر چیز دیگری مهم تر است. و البته چند هفته نخست، حتی چند روز اول بعد از ملحق شدنتان به شرکت بازاریابی شبکه ای شما هیجان زده، علاقه مند و مشتاق کار کردن هستید، اما اگر فورا کار را شروع نکنید، ممکن است این عشق آتشین یک شبه سرد شود. با این حال، مواظب باشید! خوشبختانه در بازاریابی شبکه ای شرکتها و آپلاین ها به اهمیت کار افراد واقفند و دوست دارند آنها هر چه زودتر نتیجه عملی بگیرند. اما این که امروز وارد شرکتی شوید و فردا شروع کنید به وارد کردن افراد دیگر، امری نامعقول است. در واقع تا قبل از اینکه آموزش های لازم برای شروع کار را دریافت نکرده و آن را به خوبی مرور نکرده باشید و تا قبل از اینکه با سیستم و نحوه کار شرکت و شبکه تان خیلی خوب آشنا نشده اید، فروختن محصول یا خدمات و یا معرفی کار به دیگر افراد کار درستی نیست. اما چون انسان طبیعت دوست دارد کاری (بویژه کاری جدید و مهیج) را در اسرع وقت شروع کند، لازم است شما برای خودتان برنامه ریزی داشته باشید. به همین دلیل در اینجا ده گام آورده ایم که انجام دادنشان می تواند تضمینی برای شروع سریع کارتان باشد.
ضمنا، کسانی را هم که وارد تجارت می کنید درست مثل خود شما دوست و نیاز دارند که هر چه سریعتر نتیجه بگیرند. شما هفته ها و شاید ماهها وقت صرف وارد کردن برخی افراد می کنید و وقتی وارد شد، چه اتفاقی می افتد؟ اگر شما سرگرم وارد کردن افراد دیگری باشید، هیچ اتفاقی البته حقیقت این است که اتفاقاتی می افتد، اما بسیار ناگوار و وحشتناک: ورودی شما حتی قبل از آنکه کارش را شروع کند، از کار بیرون می رود. این اتفاق هم برای او و هم برای شما دلسرد کننده است؛ پس نگذارید چنین اتفاقی بیفتد. پس می توانید از برنامه ریزی ما استفاده کنید.
شرکت خوبی پیدا کنید و واردش شوید
در مقاله انتخاب شرکت مناسب میتوانید روش های خوبی برای انتخاب بهترین شرکت برای همکاری را مطالعه کنید – شرکتی که با ویژگی های شخصی و توانایی های شما هم سازگار باشد. وقتی بگذارید و این مقاله ا را به دقت مطالعه و به توصیه های ما عمل کنید. با عمل کردن به این رهنمودها می توانید جلوی آزمون و خطا را بگیرید و کلی در وقتتان صرفه جویی کنید. با این حال، حواستان باشد زیادی وسواس به خرج ندهید و مسأله پیداکردن شرکت را در نظرتان به یک غول تبدیل نکنید. راس نولاند، یکی از نتورکرهای برتر شرکت اکسل و از جمله مربیان بسیار معروف و محبوب می گوید: «سر قضیه پیدا کردن شرکت موردنظر، زیاد خودتان را شکنجه ندهید. مگر این کار چقدر برایتان هزینه دارد؟ ۵۰ دلار؟ ۲۰۰ دلار؟ ۵۰۰ دلار؟ اگر گرفت، که چه بهتر. اگر نه، … خب، چه ایرادی دارد؟ شما گاهی بیشتر از اینها پول بابت چیز دیگری هزینه کرده و همه اش را از کف داده اید و حتى ككتان هم نگزیده است!» مطمئن باشید شرکتی هم منتظر شماست؛ پس پیدایش کنید و واردش شويدا
از همان ابتدای ورود، هدفتان موفقیت باشد
گرچه ما به شما توصیه نمی کنیم یک برنامه کاری پر طول و مفصل بریزید، شدیدا به شما پیشنهاد می کنیم که فکر کنید و ببینید که چرا وارد کار بازاریابی شبکه ای شده اید. از بازاریابی شبکه ای چه می خواهید؟ اگر بعید می دانید در بازاریابی شبکه ای موفق شوید و یا فکر می کنید درصد موفقیتتان در فلان شرکت در بهترین حالت بسیار کم است، پس چرا به خودتان زحمت می دهید؟ میتوانید وقت و پولتان را در جای دیگری سرمایه کنید.
از زبان زیگ: یکی از عبارات محبوب من این است: «باید بخواهی!» قبول دارم که بیش از حد عامیانه است، اما پیامش ارزشمند و مهم است. معروف است که با خواست و اراده می توان کوه را جابه جا کرد. اگر باور دارید که آرمانتان درست و انسانی است و واقعا می خواهید در کنار انجام کارتان و منفعت رساندن به خانواده و جامعه تان، در زندگی دیگران هم تحول ایجاد کنید، احتمال موفقیت شما به شدت افزایش می یابد.
چندین سال پیش، به مرد جوانی برخوردم که به فلج اطفال مبتلا بود و از عصا برای راه رفتن استفاده می کرد. او در یکی از سمینارهای ما شرکت کرده و متقاعد شده بود می تواند یک سخنران شود. وقتی با او حرف زدم و به چشم هایش خیره شدم، در چشم هایش شور و حرارتی دیدم که به ندرت در آدمی کم سن و سال دیده می شود. او به من گفت: «زیگ، تنها عضوی از من که نمی تواند بلند شود و بدود، این پاهاست، که آنها هم با این چوبها حل است. من تخیل خیلی قوی ای دارم و میخواهم به خیلی جاها بروم و سخنرانی کنم.» و بعد با حالتی جدی بر چهرهاش گفت: «در حقیقت زیگ، من می توانم طعمش را بچشم و احساسش کنم، انگار که زیر پوست من است. و می خواهم برای رسیدن به این هدف هر کاری لازم باشد بکنم»
من پنج سالی تماسم با این آدم قطع شد تا اینکه یک روز خبرش را شنیدم. او نه تنها سخنران شده بود، بلکه سخنران خیلی موفقی هم شده بود و در زمینه تغییر زندگی ها و کمک به دیگر افراد سرش حسابی شلوغ بود. می بینید! انگیزه ابتدایی او کمک کردن به دیگران بود. این دقیقا نگرشی است که برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای باید داشت.
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
پذیرش چیست و چگونه پذیرش سازمان را بالا ببریم؟
4.31k بازدید
-
آیا شیفت دادن در بازاریابی شبکه ای کار درستی است؟
1.99k بازدید
-
چگونه در بازاریابی شبکه ای به سازمان انگیزه بدهیم تا تصاعد پنج برابری داشته باشیم
4.21k بازدید
-
سه مرحله اصلی در فالو بعد از معرفی کار
5.08k بازدید
-
دسترسی به پراسپکت نامحدود از طریق بازار گرم
3.09k بازدید
-
فالوی اتوماتیک در بازایابی شبکه ای (تام شرایتر)
2.94k بازدید
1 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
درعین مختصر بودن ،کاملا رسا بود
سپاس