4 نکته برای پرزنت تاثیرگذار
برای رشد تجارت بازاریابی شبکه ای شما، نحوه ی ارائه آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. تجارت بازاریابی شبکه ای مبتنی بر افراد است، البته افرادی که به آنچه می گویند و آنچه میفروشند اعتقاد داشته باشند.
اگر میخواهید نحوه ی ارائه شما، پراسپکت را کاملا میخکوب کند و اشتیاق را در پراسپکتتان مشتعل کنید تا سریعا با کار درگیر شود در ادامه روش هایی را برای شما گفته ایم. معرفی کار در بازاریابی شبکه ای نیازی به پافشاری ندارد. فقط باید چند عامل مهم را در نظر داشته باشید.
رسالت خود را به یاد داشته باشید
بسیاری از پرزنتور ها در بازایابی شبکه ای تمام توجه خود را بر واقعیت ها و اطلاعاتی که میخواهند به اشتراک بگذارند متمرکز می کنند، به همین دلیل است که در وهله اول چیزی درمورد سرمایه گذاری افراد در این تجارت نمی گویند.
درست است که واقعیت ها و ارقام برای هدف گذاری بسیار عالی هستند، اما نکته مهم تر این است که توجه مخاطبان خود را طوری جلب کنید که بتواند آنچه شما انجام می دهید را انجام دهند. بنابراین، شما باید بتوانید برای به اشتراک گذاشتن تجربیات زندگی واقعی، حکایت هایتان و دستورالعمل های قابل هضمی که مخاطبانتان بتوانند با آنها ارتباط برقرار کنند و خود را در حال انجام آنها تصور کنند، وقت زیادی صرف کنید.
آسیب پذیری را نشان دهید
آسیب پذیری یکی از معدود مواردی است که در همه انسان ها وجود دارد، بنابراین نشان دادن ارتباط این موضوع با احتمال عدم موفقیت پراسپکت، راهی بسیار خوب برای برقراری ارتباط بیشتر با پراسپکت است.
حال این موضوع بدان معنا نیست که مهمترین و تاریک ترین رازها و تجربیات خود را به تمام پراسپکت های غریبه و آشنا نشان دهید. فقط حاضر باشید که بگویید چه در طول این مسیر چه اشتباهاتی را مرتکب شده اید، چقدر هنوز هم به یادگیری اهمیت می دهید و چه کارهای متفاوتی را نسبت به گذشته تان انجام داده اید. و این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که هر چقدر که اطلاعات و اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، مردم تمایل بیشتری به اعتماد و ارتباط با شما خواهند داشت.
درباره خوب و بد صحبت کنید
مطمئناً شما می خواهید بر تمام مزایای تجارت خود تأکید کنید، اما اگر به هیچکدام از مشکلات و مسائل جانبی اشاره نکنید، مخاطبان کمتر میتوانند به شما اعتماد کنند – به علاوه، اکثر مردم می دانند که هیچ فرصتی بدون ریسک و خطر وجود ندارد.
بنابراین، برای برجسته کردن تمام مزایای جذاب و فوق العاده جالب در کسب و کارتان، مراقب باشید که چند مشکل یا مسئله احتمالی و بالقوه تجارتتان را (همراه با راه حل های پیشنهادی خود برای این مسائل) نیز ذکر کنید. به این ترتیب، مخاطبان شما احساس می کنند که تصویری واقعی و کامل از این کسب و کار را به آنها نشان داده اید.
از تجارتتان لذت ببرید
تماشاگران همیشه تمایل دارند که احساسات و عواطف نقش اول داستان را منعکس کنند، بنابراین اگر شما خشک، بی حوصله و یا خسته اید، میتوانم شرط ببندم که آنها هم در مقابل شما همین گونه خواهند بود. اگر می خواهید که پراسپکت هایتان از سرمایه گذاری در تجارت شما هیجان زده شوند، پس لازم است که هیجان خود رابه آنها نشان دهید. اشتیاق شخصی خود برای کسب و کارتان را کاملا آشکار به نمایش بگذارید. در طول مکالمه کمی بازیگوش باشید و از چند شوخی کوچک نترسید.
حتی اگر شوخی های شما کمی منفی باشد، این روحیه انجام دادن کار را در پراسپکت به وجود می آورد و به پراسپکت های شما کمک می کند تا با آرامش بیشتری اطلاعات را از شما دریافت کنند.
در تجارت بازاریابی شبکه ای، درآمد شما به میزان اطلاعاتتان است، اگر در بازاریابی شبکه ای درآمد کمتر از دو میلیون تومان دارید یا به دنبال روشی سریع برای افزایش درآمدتان در بازاریابی شبکه ای هستید، ما دوره آموزشی یک ماهه مبتدی تا حرفه ای بازاریابی شبکه ای را به شما پیشنهاد می کنیم.
از طریق این لینک میتوانید جزئیات این دوره را مشاهده کنید و اگر سوالی در این مورد دارید از طریق دکمه سبز رنگ پشتیبانی در منو بالای سایت در خدمت شما هستیم
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
پذیرش چیست و چگونه پذیرش سازمان را بالا ببریم؟
4.31k بازدید
-
آیا شیفت دادن در بازاریابی شبکه ای کار درستی است؟
1.99k بازدید
-
چگونه در بازاریابی شبکه ای به سازمان انگیزه بدهیم تا تصاعد پنج برابری داشته باشیم
4.21k بازدید
-
سه مرحله اصلی در فالو بعد از معرفی کار
5.08k بازدید
-
دسترسی به پراسپکت نامحدود از طریق بازار گرم
3.09k بازدید
-
فالوی اتوماتیک در بازایابی شبکه ای (تام شرایتر)
2.94k بازدید
1 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
درود بر شما. مثل همیشه عالی هستید و تأثیرگذار.