جستجو برای:
  • خانه
  • وبلاگ
  • محصولات آموزشی
  • آموزش های خارجی
  • دوره های آموزشی
  • حل آبجکشن ها
  • پرسش های شما
آموزش بازاریابی شبکه ای
  • خانه
  • وبلاگ
  • محصولات آموزشی
  • آموزش های خارجی
  • دوره های آموزشی
  • حل آبجکشن ها
  • پرسش های شما
0

ورود و ثبت نام

بلاگ

سه مرحله اصلی در فالو بعد از معرفی کار

بازاریابی شبکه ای مانند تمامی بیزینس های دیگر نیازمند اصول و قوائدیست که اصول فالو یا پیگیری یکی از مهمترین آنهاست. پیگیری بزرگترین رمز موفقیت در بازاریابی شبکه ای است. اما چرا؟

همانطور که میدانیم، بازاریابی شبکه ای هنوز در ایران جای خود را به خوبی باز نکرده و به همین دلیل هنوز ذهنیت اکثر افراد نسبت به این بیزینس کاملا مثبت نیست. لذا زمانی که پراسپکت به این سیستم دعوت می شود، پس از معرفی به کار ذهنش به هر سویی غیر از پاسخ مثبت میرود.

در این مرحله، پیگیری به افراد کمک میکند تا جواب سوالاتشان را بگیرند و متوجه شوند که آنچه قبلا شنیده بودند فقط اطلاعاتی ناقص از زبان افرادی غیر متخصص در این زمینه بوده. فالو مدل های مختلفی دارد اما در این مقاله فقط به فالوی بعد از پرزنت اشاره میکنم.

شما بر اساس آموزه های قبلی پراسپکت را به دفتر خود دعوت کرده اید و پرزنتور کار را معرفی کرده حال پراسپکت بعد از پرزنت، افکاری در ذهنش به وجود می آید که میتواند مثبت یا منفی باشد و در اینجاست که نقش فالو پررنگ تر میشود.

مرحله اول: تا قبل از ملاقات تیم فالو با پراسپکت، شما فرصت دارید با پراسپکت صحبت کنید و حرفهای او را گوش دهید و یادداشت کنید تا بداند که برای او حرفهایش ارزش قائل هستید.

مرحله دوم: زمانی که تیم فالو وارد اتاق می شود باید در قدم اول با پراسپکت ارتباط برقرار کند و سپس فالو را شروع نماید. ضرب المثلی میگوید برای اینکه یک گاو را بدوشید باید ابتدا به آن نزدیک شوید، پس در ابتدا سعی کنید به پراسپکت نزدیک شوید و سپس اقدام به رفع ابهامات او نمایید

مرحله سوم: ایرادی رایج در این مرحله این است که فالوئرها می پرسند (خب نظرتان راجع به کار چیست) و از آنجایی که ذهنیت شخص نسبت به کار کاملا مثبت نیست، قطعا جوابی را می شنوید که شیرازه کارتان را به هم میریزد. پس بهتر است فالو با این جمله شروع شود (کدام قسمت کار برایتان جذاب بود؟)

این سوال ذهن پراسپکت را به سمت مزایای کار میکشاند و سبب می گردد مسیر فالو مثبت شود و اینجاست که به راحتی میتوانید کنترل جلسه و ذهنیت پراسپکت را در دست بگیرید.

اما به یاد داشته باشید که به هبچ وجه نباید تمام اطلاعاتی که در طول چندین ماه جمع آوری کرده اید را در همان جلسه به پراسپکت منتقل کنید زیرا پراسپکت خیلی زود از حرف هایتان خسته خواهد شد.

نویسنده: امیرحسین عباسیان فرد

اشتراک گذاری:
برچسب ها: آبجکشنبازاریابی شبکه ایپیگیریفالونتورک مارکتینگ
مطالب زیر را حتما بخوانید
  • پذیرش
    پذیرش چیست و چگونه پذیرش سازمان را بالا ببریم؟

    4.53k بازدید

  • شیفت در بازاریابی شبکه ای
    آیا شیفت دادن در بازاریابی شبکه ای کار درستی است؟

    2.11k بازدید

  • انگیزه دادن به سازمان در بازاریابی شبکه ای
    چگونه در بازاریابی شبکه ای به سازمان انگیزه بدهیم تا تصاعد پنج برابری داشته باشیم

    4.43k بازدید

  • دعوت در بازاریابی شبکه ای
    دسترسی به پراسپکت نامحدود از طریق بازار گرم

    3.21k بازدید

  • فالو در بازاریابی شبکه ای
    فالوی اتوماتیک در بازایابی شبکه ای (تام شرایتر)

    3.06k بازدید

  • قانون طلایی
    قانون طلایی موفقیت در بازاریابی شبکه ای

    3.41k بازدید

قدیمی تر دسترسی به پراسپکت نامحدود از طریق بازار گرم
جدیدتر چگونه در بازاریابی شبکه ای به سازمان انگیزه بدهیم تا تصاعد پنج برابری داشته باشیم

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

جستجو برای:
دسته‌ها
  • حل آبجکشن در بازاریابی شبکه ای
  • رازهای موفقیت در بازاریابی شبکه ای
  • سوالات متداول بازاریابی شبکه ای
  • شبکه سازی در بازاریابی شبکه ای
  • مقالات آموزشی بازاریابی شبکه ای
  • ویدیوهای رایگان بازاریابی شبکه ای

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت