چطور باور خودم و سازمانم رو نسبت به بازاریابی شبکه ای بالا ببرم؟
در بازاریابی شبکه ای هرچقدر که اطلاعات بیشتری داشته باشید، با استفاده از اون اطلاعات تجربیات موفق بیشتری کسب میکنید و تجربیات موفق به مرور زمان باعث میشه که باورتون نسبت به کار بالاتر بره و بعد اطلاعاتتون رو به سازمان انتقال بدید تا اونها هم تجربیات موفق کسب کنن و به مرور زمان باورشون نسبت به کار بالاتر بره
من قبلا باور نمیکردم که بتونم از طریق این سایت درآمد داشته باشم اما اطلاعاتم رو در این زمینه بالا بردم و با استفاده از اطلاعاتم فروش کم رو تجربه کردم و ذره ذره باورم بالاتر رفت و به همون نسبت درآمدم رشد کرد
اصولا نتورکرهای تازه کار به دنبال راه میانبر هستن اما هیچ میانبری در زمینه انتقال باور وجود نداره و شما فقط میتونید اطلاعات موثر و کاربردی رو به سازمان انتقال بدید تا با کسب تجربیات موفق، باورشون قوی تر بشه
- باور سازمان بازتاب باور قلبی شماست
- باور قبلی نتیجه تجربیات موفق شماست
- تجربیات موفق نتیجه اطلاعات شماست
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
چگونه در بازاریابی شبکه ای نگرش های جدید به سازمان وارد کنیم
734 بازدید
-
چگونه در بازاریابی شبکه ای افراد سازمان را برای شرکت در جلسات متقاعد کنیم
621 بازدید
-
چکار کنیم تا در بازاریابی شبکه ای سازمان هم مثل خودمان متعهد و پاکار باشد
551 بازدید
-
چرا افراد سازمانم در بازاریابی شبکه ای در جذب افراد مشکل دارند
525 بازدید
-
چرا برخی افراد در بازاریابی شبکه ای پس از پرزنت جواب تلفن و پیام را نمیدهند
734 بازدید
-
چگونه در اینستاگرام اعتماد افراد را نسبت به بازاریابی شبکه ای جلب کنیم
649 بازدید