اگر در بازاریابی شبکه ای هیچ کس از لیست گرم باهام کار نکرد چیکار کنم
این یک مسئله در بازاریابی شبکه ای کاملا رایج و طبیعیه که در سال اول به دلیل عدم مهارت و عدم تجربه تعداد زیادی از افراد لیست گرم رو میسوزونید، حالا اگر در بازاریابی شبکه ای هیچ کس از لیست گرم باهاتون کار نکرد باید سریعا مهارت های ریشه یابی و حل آبجکشن رو یاد بگیرید تا از این به بعد افراد بیشتری رو نسوزونید
زمانی که مهارت های ذکر شده رو به صورت کاملا حرفه ای یاد گرفتید میتونید با استفاده از تکنیک های ذکر شده در پکیج آموزشی صفر تا صد بازاریابی شبکه ای دوباره همون لیست سوخته رو به کار دعوت کنید
تمام کسانی که با شما کار نمیکنن یک آبجکشن حل نشده درمورد کار دارن، توجه کنید که پراسپکت هیچ وقت مسئله اصلی خودش رو به شما نمیگه تا نتونید حلش کنید و فقط با بهونه هاش شما رو سرگرم میکنه، پس شناختن اصول حرفه ای پیگیری و حل آبجکشن ها توی نتورک از نفس کشیدن هم ضروری تره
هر روز دو نفر رو به لیستتون اضافه کنید در غیر این صورت لیست شما هر روز به اتمام نزدیک تر میشه و ترس از شکست رو در شما به وجود میاره و کوچکترین ترس در نتورک باعث شکست حتمی شما میشه
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
چگونه در بازاریابی شبکه ای نگرش های جدید به سازمان وارد کنیم
1.06k بازدید
-
چگونه در بازاریابی شبکه ای افراد سازمان را برای شرکت در جلسات متقاعد کنیم
938 بازدید
-
چکار کنیم تا در بازاریابی شبکه ای سازمان هم مثل خودمان متعهد و پاکار باشد
864 بازدید
-
چرا افراد سازمانم در بازاریابی شبکه ای در جذب افراد مشکل دارند
818 بازدید
-
چرا برخی افراد در بازاریابی شبکه ای پس از پرزنت جواب تلفن و پیام را نمیدهند
1.07k بازدید
-
چگونه در اینستاگرام اعتماد افراد را نسبت به بازاریابی شبکه ای جلب کنیم
941 بازدید