چگونه در بازاریابی شبکه ای نگرش های جدید به سازمان وارد کنیم
نگرش ها درواقع همان زاویه دید متفاوت شما به مسائل روزمره است که باعث ایجاد واکنش های متفاوت و دریافت نتایج متفاوت می شود. حال برای این که یاد بگیریم چگونه در بازاریابی شبکه ای نگرش های جدید را به سازمان وارد کنیم باید توجه داشته باشیم که انتقال هرگونه اطلاعات جدید به هر انسان از لحاظ سطح پذیرش به دو روش کلی انجام میشود.
روش دستوری انتقال نگرش به سازمان در بازاریابی شبکه ای
در این روش شما نگرش را مستقیما به افراد میگویید اما در این روش افراد کمترین سطح پذیرش را نسبت به نگرش ذکر شده دارند و حرف های شما تقریبا هیچ تاثیری روی آنها نخواد داشت.
روش داستانی انتقال نگرش به سازمان در بازاریابی شبکه ای
در این روش شما نگرش جدید را در قالب داستانی واقعی برای افراد تعریف میکنید و درنهایت نتیجه پذیرش این نگرش توسط خودتان را میگویید. برای مثال: من 5 ماه پیش فهمیدم که همه چیز به خودم بستگی دارد و مقصر تمام اتفاقات خوب و بد زندگی ام فقط خودم هستم و این نگرش باعث شد که در عرض چند ماه درآمدم دو برابر شود.
توجه داشته باشید که داستان شما باید داستانی کاملا واقعی باشد اما اگر داستانی واقعی از تاثیر نگرش مورد نظر در زندگی خودتان نداشتید، میتوانید این داستان واقعی را از بان شخصی دیگر تعریف کنید.
مطالب زیر را حتما بخوانید
-
چگونه در بازاریابی شبکه ای افراد سازمان را برای شرکت در جلسات متقاعد کنیم
938 بازدید
-
چکار کنیم تا در بازاریابی شبکه ای سازمان هم مثل خودمان متعهد و پاکار باشد
864 بازدید
-
چرا افراد سازمانم در بازاریابی شبکه ای در جذب افراد مشکل دارند
818 بازدید
-
چرا برخی افراد در بازاریابی شبکه ای پس از پرزنت جواب تلفن و پیام را نمیدهند
1.07k بازدید
-
چگونه در اینستاگرام اعتماد افراد را نسبت به بازاریابی شبکه ای جلب کنیم
941 بازدید
-
دارم از بازاریابی شبکه ای خسته میشم چیکار کنم؟
1.13k بازدید
دیدگاهتان را بنویسید
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.